  • Data: 2008-11-11 22:35:30
    Temat: Prepaid, SMSy i pietno.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najpierw piętno.
    Za gustowne przerobienie przez czyiś czytnik polskich znaków na napis
    zawierający tekst =?ISO-8859-2 (pewnie metodą wielokrotnej konwersji
    ze starannym uwzględnieniem możliwości zrobienia QP).

    Ale to szczegół ;)

    On Tue, 11 Nov 2008, Tristan wrote:

    > Swoją drogą, ciekawe na ile legalne jest to:
    >
    > ====
    > Upewnij się czy Twoja skrzynka odbiorcza na SMS na karcie SIM nie jest
    > przepełniona ( max 10 SMS ).
    >
    > Pamiętaj, że warunkiem zasilenia telefonu jest otrzymanie SMS-a.
    > ====
    >
    > A jakbym miał skrzynkę zapchaną, to kasa by przepadła?

    Nie przepada, w Plusie sprawdzałem osobiście.
    Na telefonie "nie przybywa", ale po interwencji (i uprzednim
    wyczyszczeniu SMSów, piętno dla siebie za niezauważenie że
    proporcja zdolności akumulacyjnych karty i aparatu jest jak
    1/10) ładnie "się pojawiło" (telefon nie był zablokowany,
    bo środki jeszcze były).

    pzdr, Gotfryd