eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik uczy się na koszt pracodawcy › Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
  • Data: 2004-10-13 14:00:42
    Temat: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
    Od: "Bavaria Polska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jeżeli pracodawca chce zawrzeć umowę z pracownikiem i skierować go na np.
    studia wyższe jednocześnie finansując je w całości, to jakim dokumentem to
    potwierdzić ( tzn. zwrot za czesne, bądź opłatę semestralną ) Czy może być
    KW?
    Czy będzie to stanowić przychód dla pracownika i czy trzeba to ująć na
    liście płac?
    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1