eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-10-13 14:00:42
    Temat: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
    Od: "Bavaria Polska" <b...@g...pl>

    Jeżeli pracodawca chce zawrzeć umowę z pracownikiem i skierować go na np.
    studia wyższe jednocześnie finansując je w całości, to jakim dokumentem to
    potwierdzić ( tzn. zwrot za czesne, bądź opłatę semestralną ) Czy może być
    KW?
    Czy będzie to stanowić przychód dla pracownika i czy trzeba to ująć na
    liście płac?
    Pozdrawiam.



  • 2. Data: 2004-10-14 14:11:30
    Temat: Re: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
    Od: Robert Steward <d...@o...pl>

    Użytkownik Bavaria Polska napisał:
    > Jeżeli pracodawca chce zawrzeć umowę z pracownikiem i skierować go na np.
    > studia wyższe jednocześnie finansując je w całości, to jakim dokumentem to
    > potwierdzić ( tzn. zwrot za czesne, bądź opłatę semestralną ) Czy może być
    > KW?
    > Czy będzie to stanowić przychód dla pracownika i czy trzeba to ująć na
    > liście płac?
    > Pozdrawiam.
    >
    fakturą z uczelni za opłate czesnego

    Robert Steward

    p.s.
    intryguje mnie jak skonstruować umowę aby nikt (u.s) się nie doczepił.


  • 3. Data: 2004-10-14 23:41:54
    Temat: Re: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ckm1en$phb$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > p.s.
    > intryguje mnie jak skonstruować umowę aby nikt (u.s) się nie
    doczepił.

    intryguje mnie na jakiej podstawie uznać to za koszt ???

    pozdr. Darek SP2BZW

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1