eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik uczy się na koszt pracodawcyRe: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
  • Data: 2004-10-14 14:11:30
    Temat: Re: Pracownik uczy się na koszt pracodawcy
    Od: Robert Steward <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Bavaria Polska napisał:
    > Jeżeli pracodawca chce zawrzeć umowę z pracownikiem i skierować go na np.
    > studia wyższe jednocześnie finansując je w całości, to jakim dokumentem to
    > potwierdzić ( tzn. zwrot za czesne, bądź opłatę semestralną ) Czy może być
    > KW?
    > Czy będzie to stanowić przychód dla pracownika i czy trzeba to ująć na
    > liście płac?
    > Pozdrawiam.
    >
    fakturą z uczelni za opłate czesnego

    Robert Steward

    p.s.
    intryguje mnie jak skonstruować umowę aby nikt (u.s) się nie doczepił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1