  • Data: 2007-05-14 11:59:08
    Temat: Praca za granica a wynajem mieszkania w Polsce
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam, od nowego roku pracuje za granica i zamierzam popracować tu
    kilka lat. Posiadam również mieszkanie które aż zal, stoi puste i
    które chciałbym wynająć. Problem mam następujący jak rozliczać sie z
    fiskusem za to mieszkanie abym nie musiał płacić podatku dochodowego
    za pieniądze zarobione za granica. Chciałbym podpisać umowę z
    wynajmującym. Z tego co sie orientuje dochód w wynajmu mieszkania
    można rozliczać ryczałtem ale jak sie to ma do moich dochodów za
    granica. Nadmienię ze to mieszkanie jest jedyna rzeczą jaka posiadam w
    Polsce (nie jestem nigdzie zameldowany) - centrum interesów życiowych
    przeniosłem za granice.

    sipi