  • Data: 2007-05-14 13:17:14
    Temat: Re: Praca za granica a wynajem mieszkania w Polsce
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 14:05, "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>
    wrote:
    > jezeli płacisz ryczałt to on nie sumuje się z innymi dochodami.
    > Jest to całkowicie niezalezny podatek

    Tak, ale czy wtedy zalicza sie to do moich dochodow? Bo jezeli
    posiadam jakies dochody w Polsce to zgodnie z umowa o unikanu
    podwojnego opodatkowania, place podatek na koniec roku rowniez od
    pieniedzy zarobionych za granica, czego chce uniknac.

    > ew. podpisz umowe wynajmu na małżonkę lub innego członka rodziny.

    Na jakie zasadzie? Jezeli ja jestem wlascicielem to czy umowa wynajmu
    moze byc na osobe z rodziny badz znajmoego?

    Dziekuje za szybka odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Sipi