  • 1. Data: 2005-11-13 21:41:04
    Temat: Praca na umowe zlecenie [pytanie]
    Od: "Odi" <a...@i...pl>

    Witam,
    jestem studentem i pracuje w pewnej firmie na umowe zlecenie od marca 2005.
    Ile mogę zarobić, żeby załapać się na zwrot podatku?
    I jeszcze jedno...do kiedy powinno się zlozyc papiery o dochodach do US?

    Dziekuje z gory za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam,
    Odi

  • 2. Data: 2005-11-14 07:43:24
    Temat: Re: Praca na umowe zlecenie [pytanie]
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    jesli nie przekroczysz granicy II progu podatkowego czyli bodajze cos
    kolo 30 tys rocznie to zwrot podatku bedziesz na pewno mial.
    Jesli zarobiles wiecej niz 2970 PLN to otrzymasz maxymalny zwrot w
    kwocie bodajze cos kolo 530 zł. Wiec jesc sie z czego cieszyc ;)
    A jesli masz na siebie jeszcze internet to moze to byc nawet do kwoty ok
    140 zeta wiecej ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844