  • 1. Data: 2005-11-13 20:44:31
    Temat: opodatkowanie stypendiów naukowych
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    Jak przedstawia sie sprawa opodatkowania stypendiów naukowych dla studentów
    zaocznych?

    Zona dostaje stypendium za dobre wyniki w nauce. Czy musi ona wykazać owe
    stypendium w PIT-cie?
    Jak to jest z podstawą prawną w tym przypadku?

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 2. Data: 2005-11-13 21:39:09
    Temat: Re: opodatkowanie stypendiów naukowych
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    a w jakiej formie dostaje to stypendium?? wplata na konto?? czy placi
    mniejsze czesne??
    stypendi ogolnie chyba sa niopodatkowane, napewno te socjalne, ale jesli
    by i tak sie nie dalo sprawdzic czy dostaje ta kase to walic podatek od
    tego, zawsze moza powiedziec ze sie nie dostalo pita jakiegos tam ze
    szkoly(czyli tak jak z pracy) albo szkola nie odprowadzila podatku, wiec
    spokojna glowa ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 3. Data: 2005-11-13 21:40:13
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl>

    czesc osob dostaje a`konto czesnego , a te które wpłaciły wczesniej kase za
    studia, to dostaja na konto bankowe

    --

    Tomasz Gębala
    =============================

  • 4. Data: 2005-11-14 07:39:15
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    tak jak juz napisalem nie ma sie co martwic, jesli juz by cos bylo
    opodatkowane to przeslali by zaliczke do us'a albo wystawili pita
    nie zawracaj sobie tym glowy

  • 5. Data: 2005-11-14 12:18:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 13 Nov 2005, Harry wrote:

> [...]
    > tak jak z pracy) albo szkola nie odprowadzila podatku, wiec spokojna glowa ;)

    ...to tylko jak się ma pewność że szkoła POWINNA być płatnikiem.
    Jak się tego nie wie...
    No ja nie wiem - możesz wykazać że szkoła JEST płatnikiem zaliczki od
    stypendiów ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)