  • 1. Data: 2009-01-30 08:56:42
    Temat: Pozbycie się złomu komputerowego w MM
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Witam, mam w DG stary komputer, do niczego się już nie nadaje, chcę zdjąć go
    z DG.
    W MediaMarkt można przy zakupie nowego kompa pozbyć się starego, oddając go
    w sklepie. Czy można w ten sposób zdjąć komputer z DG?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-01-30 09:01:01
    Temat: Re: Pozbycie się złomu komputerowego w MM
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-01-2009 o 09:56:42 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > W MediaMarkt można przy zakupie nowego kompa pozbyć się starego, oddając go
    > w sklepie. Czy można w ten sposób zdjąć komputer z DG?

    Pewnie można, ale przy DG potrzebujesz pokwitowanie.
    Jest coś takiego jak karta przekazania odpadów
    i zobowiązanym do jej wystawienia jesteś Ty.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek