eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPowrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju › Powrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.telbank.pl!not-for-mail
    From: "Dorota" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Powrót towaru do kraju w wyniku reklamacji - sprzedaż w kraju
    Date: Sun, 1 Sep 2002 17:22:36 +0200
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <aktbcj$klo$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: argos.rene.com.pl
    X-Trace: news.telbank.pl 1030893779 21176 195.136.72.163 (1 Sep 2002 15:22:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Sep 2002 15:22:59 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:65254
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Jakies dwa lata temu zakupilam dysk twardy w Wawie. Ze wzgledu na to, ze
    firma przestala istniec reklamacje musialam zalatwiac bezposrednio u
    producenta.
    Wyslalam wiec dysk do Holandi w celu usuniecia awarii w ramach reklamacji
    producenta (3 lata).

    Kilka dni temu dostalam telefon z Agencji Celnej FedEx (Wawa) o nadejsciu
    przesylki kurierskiej z
    przesylka dla mnie. Poinformowano mnie, ze bede musiala zaplacic 18 zl za
    znaczki skarbowe
    w celu potwierdzenia upowaznienia dla nich, oraz zaplaceniu podatku VAT od
    wartosci przesylki
    oraz koszty przesylki z agencji do mojej miejscowosci.

    W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    1 Czy faktycznie musze placic 18 zl na upowaznienia dla tej firmy
    2 Czy slusznie jest naliczany podatek VAT - w koncu za ten dysk juz kiedys
    VAT placilam
    3 Dlaczego musze zaplacic koszty przesylki z Agencji do mojej miejscowosci
    skoro przesylka
    kierowana byla do mnie, a ja nie mieszkam w Wawie

    PS. Posiadam karte gwarancyjna dysku oraz potwierdzenie nadania przesylki
    poczta 4 tyg. temu
    do serwisu producenta w Holandii z napisem " Dysk twardy - naprawa u
    producenta"
    Na karcie gwarancyjnej jest numer seryjny dysku zgodny z faktura
    wystawiona z serwisu.
    W fakturze tej jest zapis, ze dysk zostal naprawiony w ramach
    gwarancji,
    wartosc przesylki 69$, koszt do zaplaty 0$.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1