    From: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Potrzebna pomoc w sprawie zaległego podatku VAT
    Date: Sun, 7 Nov 2004 20:56:14 +0100

    Witam,

    W styczniu 2000r mój pracodawca zmusił mnie do wstąpienia z nim w spółkę
    cywilną (pod groźbą zwolnienia mnie z pracy) niestety zgodziłam się.

    25 maja 2000r wystąpiłam ustnie ze spółki (przy świadku)

    Prezes nie chciał mi wydać żadnych dokumentów spółki, jednocześnie w
    obecności osób trzecich zobowiązał się do wykreślenia mnie z rejestru
    wspólników w stosownych urzędach.

    Zaniepokojona brakiem powiadomienia mnie przez Prezesa o załatwieniu spraw
    związanych z moim wystąpieniem z firmy z dniem 25 maja 2000r, wysłałam pismo
    (w dniu 22 marca 2001r) informując Prezesa o moim wystąpieniu ze spółki KJT
    2000 s.c.

    Niestety do dnia dzisiejszego nadal nie otrzymałam od Prezesa
    spółki żadnych dokumentów spółki.

    10 października otrzymałam tytuły wykonawcze z urzędu skarbowego z
    powody niezapłaconego podatku VAT.

    Długi te był zrobione po moim wystąpieniu ze spółki, (czyli po 25 maja
    2000r)

    Jednak okazało się, że prezes spółki nie złożył aktualizacji dokumentów do
    Urzędu Skarbowego odnośnie mojego wystąpienia.

    Urząd Skarbowy twierdzi, że ja również odpowiadam za długi spółki.

    Bardzo proszę Was o pomoc, co można zrobić w tej sytuacji, czy istnieje
    możliwość udowodnienia Urzędowi że ja ze spółki wystąpiłam wcześniej niż te
    długi powstały??

    Z niecierpliwością czekam na odpowiedź

    Pozdrawiam

    Agnieszka