  • Data: 2005-12-15 09:42:41
    Temat: Poprawki na fakturze VAT
    Od: lokoZ <l...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taki problem. Otóż mam program rozliczający abonamenty za
    internet i wszystko jest ok ale... może zdarzyć się taka sytuacja, że
    przyjmiemy opłatę "do przodu" za kilka miesięcy, a abonent po
    miesiącu zmieni sobie pakiet i miesięczna opłata będzie inna. Wtedy
    kwota na wystawionej fakturze nie zmienia się - zmieniąją się
    natomiast opisy pozycji i kwoty za każdą pozycję. Zsumowane pozycje
    dają dokładnie taką samą kwotę brutto(i netto w tej chwili też) jak na
    fakturze. Co zrobić z takim fantem?
    Jaki dokument wystawiać w przypadku gdy zmieniają się jedynie opisy i
    wartosci pozycji na fakturze a nie zmienia się ogólna wartość faktury.

    lokoZ Software