  • Data: 2005-11-13 18:27:44
    Temat: Pomieszczenie o charakterze mieszkalnym, a działalność
    Od: "adam .........................." <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jesli do takiego pomieszczenia wprowadzę np. biurko z kompem, lub wstawię
    środek trwały, który używam do DG, to czy muszę całą powierzchnię zgłosić
    jako użytkową, do gminy? - np. 30 m2 czy też liczy się tylko powierzchnia
    zajmowana przez np.komp plus coś dookoła?

    Gdzieś czytałem, że jak jest to mieszkalne pomieszczenie, to nic się nie
    płaci...Nie wiem, gdzie szukać przepisów...
    Może ktoś wie ? będę wdzięczny :)
    Pozdr