  • Data: 2002-11-26 11:03:11
    Temat: Polisa na zycie wykupiona przez firme
    Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Problem jest nastepujacy:
    Firma wykupila mi polise na zycie wraz z funduszem inwestycyjnym i placi
    za mnie skladke w wysokosci 100 zl miesiecznie. Pytanie moje jest
    nastepujace: czy to 100 zl powinno byc liczone jako moj dochod i czy
    powinnam placic od niego ZUS i podatek dochodowy ?
    Warunki polisy sa w skrocie takie:
    a) ja jestem ubezpieczonym firma ubezpieczajacym
    b) wlascicielem polisy jest firma (ja nie mam nic do gadania) - czyli jak
    firma zechce to moze rozwiazac umowe w dowolnym terminie i dostanie
    wszystkie pieniadze z funduszu - ja nie zobacze ani grosza
    c) jednak w wypadku smierci lub kalectwa trwalego odszkodowanie dostane ja
    - nie firma

    Pozdrawiam,
    Monika