  • Data: 2002-11-27 09:50:46
    Temat: Re: Polisa na zycie wykupiona przez firme
    Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "ERY" <e...@g...pl> :

    > Po 3 latach opłacania składek, to firma nie będzie miała nic do
    > gadania (np. co do pieniędzy zgormadzonych na funduszu inwestycyjnym).

    OO, o tym nie wiedzialam, czy to jest cos pewnego ? Bo jak dzwonilam
    dowiadywac sie do firmy ubezpieczeniowej to nikt mi o czyms takim nic nie
    powiedzial - bylo tylko ze ja nie moge nic zrobic, nie moge zrezygnowac,
    ze moze to zrobic tylko fimra i ze pieniadze beda dla nich (aktualnie mam
    drugi rok placenia tych skladek).

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz,
    Monika

    --