eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPodatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont › Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
  • Data: 2011-02-17 20:57:05
    Temat: Podatek od sprzedazy nierchomosc - zestawienie faktur na budowe/remont
    Od: kendy <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. Sprzedalem ponad 2 lata temu nieruchomosc, zlozylem
    oswiadcznie i rozpoczalem budowe.
    Dzis dostalem pismo z US iz mam sie rozliczyc z pieniedzy za sprzedaz
    nieruchomosci. Oczywiscie 'strasza' ustawami, paragrafami i wogole ;)
    Akurat nie mam sie czego bac bo wszystko jest legalne, ale...

    Jest taki punkt, ze do US ma dostarczyc akty notarialne
    oraz....zestawienie faktur z podaniem dat, kwot, i co kupilem.

    Powiem szczerze...malo mi sie usmiecha siedzenie np. 4 dni i robienie
    jakis durnych tabelek dla jasnie pana "starszego komisarza
    podatkowego". Czy przygotowanie takiego zestawienia to wymog prawny
    podparty jakimis zapisami czy zwykle lenistwo urzednicze. Co sie
    stanie jesli do US zaniose sterte okolo 600 faktur wraz z aktami
    notarialnymi.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
    k.