  • Data: 2012-01-27 19:52:37
    Temat: Podatek VAT z UK
    Od: DanielS <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Na poczatku 2011 zakupilem sprzet fotograficzny na swoj uzytek w
    jednym z internetowych sklepow w Wielkiej Brytanii (UK). Podalem dane
    mojej firmy oraz numer EU NIP.
    Stawka podatku VAT wyniosla 0%. Fakture dostalem emailowo.
    Nie wiem czy ze swojej niewiedzy, niedopatrzenia czy zapominalstwa nic
    z tym nie zrobilem (tj nie zanioslem do ksiegowej - a chyba
    powinienem).
    Ostatnio (styczen 2012) przyszlo mi pisemko z Urzedu Skarbowego aby
    sie zjawic w celu "przeprowadzenia czynnosci sprawdzajacych
    wyjasniajacych brak rozliczenia w informacji podsumowujacych VAT-UE
    [...] wewnatrz wspolnotowych nabyc towarow od kontrachentow z Wielkiej
    Brytanii.

    Tak wiec po krotce. Czy bede musial teraz zaplacic ten brakujacy VAT?
    Jaki procent? Czy to bedzie polska stawka 23% czy podatek UK?

    z gory dzieki

    D.