  • Data: 2010-02-10 15:49:14
    Temat: Płatnik - czy potrafi sciagnac dokumnety z ZUS?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie - czy madry program Platnik, ktory nasz wszystkich podatnikow
    kosztowal niemale miliony (albo i wiecej) potrafi - oczuwiscie po
    zweryfikowaniu platnika (mnie na przyklad) bezpiecznym podpisem
    elektronicznym, ze ja to ja, sciagnac mi z ZUSu na mego twardziela WSZYSTKIE
    wyslane do ZUS dokumenty odkad jestem platnikiem - takze i te skladane przez
    wydruk czy wypelneinie "na piechote" różowych formularzy.
    Coby sobie poprzegladac, popodliczac, itp?
    Domyslam sie, ze przeroslo to raczej programistow Prokomu czy Asecco - ale
    moze jednak da sie jakos uaktywnic taki ficzer?

    Pozdrawiam
    SDD