  • Data: 2007-03-27 16:31:59
    Temat: Pit 37 Umowa zlecenie Prosze o Pomoc
    Od: Krzysztof Kozak <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Dostałem pod koniec lutego od niedoszłego pracodawcy PIT 11/8B, z którym
    tak naprawdę nie miałem podpisanej umowy zlecenia, byłem w firmie na
    szkoleniach przez 3 dni po czym zrezygnowałem.W picie tym, napisane jest że
    niby zarobiłem 22 zł i że ów płatnik przekazał do urządu skarbowego
    zaliczkę na podatek dochodowy. ( jestem studentem, i nigdy nigdzie nie
    pracowałem, to miał być mój 1 pracodawca). Jednakże, jak mógł on wysłać
    zaliczkę skoro żadnych pieniędzy od niego nie otrzymałem? Nie miałem nawet
    podpisanej umowy? W związku z tym mam pytanie, co mam w tej sytuacji
    zrobić? Składać Pit 37, udać się do byłego pracodwacy i wyjaśnic z nim cala
    sytuacje? Bardzo prosze o pomoc bo nie wiem co mam robic?:) Z gory dziekuje
    za odpowiedz.