  • Data: 2003-10-02 12:44:18
    Temat: Pieczatka firmowa
    Od: " tom" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy ktos mi moze wyjasnic pewna kwestie.
    Prowadze DW jako osoba fizyczna i jestem opodatkowany na zasadach ogolonych.
    Czy na pieczatce firmowej musi byc moje nazwisko. Do tej pory tak mialem ale
    ostatnio zmienilem troche nazwe firmy i w Wydziale Ewid Gospod. przy
    skladaniu wniosku o zmiane nazwy, powiedziano mi ze nazwisko moze, ale nie
    musi byc na pieczatce. No i zmienilem pieczatki tylko ze Pan z firmy
    pieczatkowej byl troche zdziwiony ze nie ma nazwiska.
    Bym sie wkurzyl jak mnie urzedas wprowadzil w blad no i troche sie
    wykosztowalem :(((
    pzdr
    tomek