  • 1. Data: 2003-10-02 12:44:18
    Temat: Pieczatka firmowa
    Od: " tom" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktos mi moze wyjasnic pewna kwestie.
    Prowadze DW jako osoba fizyczna i jestem opodatkowany na zasadach ogolonych.
    Czy na pieczatce firmowej musi byc moje nazwisko. Do tej pory tak mialem ale
    ostatnio zmienilem troche nazwe firmy i w Wydziale Ewid Gospod. przy
    skladaniu wniosku o zmiane nazwy, powiedziano mi ze nazwisko moze, ale nie
    musi byc na pieczatce. No i zmienilem pieczatki tylko ze Pan z firmy
    pieczatkowej byl troche zdziwiony ze nie ma nazwiska.
    Bym sie wkurzyl jak mnie urzedas wprowadzil w blad no i troche sie
    wykosztowalem :(((
    pzdr
    tomek

  • 2. Data: 2003-10-02 13:29:09
    Temat: Re: Pieczatka firmowa
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik " tom" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieczatkowej byl troche zdziwiony ze nie ma nazwiska.
    > Bym sie wkurzyl jak mnie urzedas wprowadzil w blad no i troche sie
    Nie tak dawno była dyskusja na temat nazwy z nazwiskiem czy bez może
    poszukaj w archwium .Napewno jako osoba fizyczna prowadząca działalność i
    bedąca płatnikiem Vat musisz używać nazwisko bo nip jest na ciebie jako
    osobe , wystawiając faktury vat.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-10-02 15:37:44
    Od: faktornik <f...@o...pl>

    NIE musi

  • 4. Data: 2003-10-02 16:56:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Oct 2003, tom wrote:
    [...]
    >+ Czy na pieczatce firmowej musi byc moje nazwisko.

    Nie musi. JAKOŚ musisz podać twoje nazwisko kontrahentom
    - ale to może być w oficjalnej ofercie, w umowie czy
    jakkolwiek.
    Przejrzyj sobie profilaktycznie hasło "pieczątka" w groups.google
    (link poszedł w innym poście przed chwilą) - mam nadzieję
    że wiesz co tam musi być ??
    (i zakładam że REGON kazałeś sobie wpisać ;) !!)

    [...]
    >+ Bym sie wkurzyl jak mnie urzedas wprowadzil w blad no i troche sie
    >+ wykosztowalem :(((

    A to jakaś metalowa ? W "gumowej" można samą gumkę zmienić...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)