  • Data: 2006-12-29 09:58:55
    Temat: Pensja wysłana przez pracodawcę ostatniego dnia roku
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam..

    Mam pytanie - mój pracodawca dzisiaj ze względów podatkowych wysyła pensję
    za XII 2006 (zawsze wysyła 10go następnego miesiąca). I pytanie - czy
    pieniądze które wyjdą z banku pracodawcy dzisiaj, a do mojego banku dotrą
    prawdopodobnie 2 lub 3 stycznia powinny zostać wliczone przezemnie do PITu
    tegorocznego czy dopiero za rok 2007?

    Pozdrawiam
    Artur