  • Data: 2004-09-03 13:22:57
    Temat: POMOCY wniesienie komputera do firmy
    Od: pio <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Szukalem odpowiedzi w archiwum - ale tam nie ma nic jednoznacznego

    Mam pytanie prowadze DG (jednoosobowo) na zasadach ogolnych KPiR + (VAT)

    Mam wlasny komputer kupiony przed rozpoczeciem DG o wartosci 2500 zl
    (rok temu).

    1.Jak go wprowadzic to DG po wykonaniu wlasnej wyceny na dzien dzisejszy
    tj. wart. ok 1500 zl.
    Czy mam go wprowadzic do Ewidencji ST jako jednorazowy odpis i czy moge
    go w tym samym m-cu wykazac jako koszt w KPiR

    2. Co mam zrobic jezeli po wprowadzeniu komputera do DG np. kupie nowa
    czesc jak np. szybszy proceser lub nowa plyte glowna - jak to rozpisac?
    i co ze starym procesorem lub plyta??????

    Prosze o pomoc
    pio