  • 1. Data: 2003-03-28 14:06:24
    Temat: PIT- D
    Od: g...@o...pl

    Witam,
    wielokrotnie czytałam na temat odliczeń na remont i modernizację mieszkania
    ale dopiero dziś w Urzędzie Skarbowym dostałam całe wyjaśnienie problemu.
    Mianowicie w roku 2001 wydałam na ten cel 340 zł, za mało żeby odliczyć
    w 2002 wydałam 420 zł,
    Więc w picie wpisuje kwotę faktycznie poniesionych wydatków w roku 2002, czyli
    420 zł, od tego odliczam do zwrotu 19 %,
    natomiast muszę posiadać dokumenty, że w 2001 roku miałam wydatki, na ten cel,
    których nie odliczyłam,ALE w latach 2000- 2002 miałam wydatki w kwocie 760 zł,
    czyli przewyzszyły wymagane 462 zł
    podsumowując dostanę 79,80 zł zwrotu
    pozdrawiam Goska