  • 1. Data: 2003-03-28 14:02:30
    Temat: Kasa miszkaniowa
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Mój problem jest taki
    W tym roku /2003/ skończyłem oszczędzać w Kasie Mieszkaniowej i jest OKI.
    Ale co będzie się działo jeśli zawrę ponownie umowę z KM czy będę mógł
    odliczać sobie na podstwaie nabycia prawa do odliczeń z wcześniejszych lat.
    Sprawa nie jest jednoznaczna, mówi się tylko o odliczeniach tylko z jednego
    rachunku. Więc zawieram umowę w 2004 i mam cały czas jeden rachunek. Co
    prawda była poprawka w 2001, ale może ktoś poradzi. Odnoszę przez analogię
    do zakupu nowego mieszkania jęsli ktoś kiedyś nabył prawo do dużej ulgi
    budowlanej więc jeśli teraz kupuje nowe mieszkanie to w ramach limitu może
    się ubiegać o zwrot podatku.
    Dzieki za wszelkie sugestie.

    Wojciech