  • Data: 2003-04-28 20:35:33
    Temat: PIT 11 co u diabla w 38 polu?
    Od: dan <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam takie drobne pytanie - moze ktos mi to wyjasni. Pracuje w firmie na
    umowe o prace, od czasu do czasu otrzymuje dodatkowa robote na umowe o
    dzielo z przepisaniem praw autorskich. Kasa za umowy o dzielo jest
    przelewana lacznie z wynagrodzeniem na konto.
    Zastanawia mnie jedna rzecz - dlaczego kwota umow o dzielo wpisana jest
    w pole 38 i 39 zamiast w 62 i 63 w PIT 11?

    Sprawdzalem PIT 11 z 2001 i umowy o dzielo byly wpisane w p. 62 i 63.

    Dlaczego tak wlasnie zostaly potraktowane umowy o dzielo? ciekawi mnie
    tym bardziej bo wychodzi ze mam cos do zaplacenia a liczylem na drobny
    zwrot.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Dan