  • 1. Data: 2009-02-20 20:38:08
    Temat: PIT 11 - co dalej
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    Dostalem w pracy PIT-11 i nnie wiem co mam z nim zrobic
    czy pracodawca sam sie juz za mnie rozliczyl z podatku?
    jesli nie mam rzadnych odliczen to chyba nie musze wypelniac PIT-36/37

    dzieki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-02-20 21:07:20
    Temat: Re: PIT 11 - co dalej
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Dostalem w pracy PIT-11 i nnie wiem co mam z nim zrobic
    > czy pracodawca sam sie juz za mnie rozliczyl z podatku?
    > jesli nie mam rzadnych odliczen to chyba nie musze wypelniac PIT-36/37

    Jesli dostales PIT-11 to *MUSISZ* rozliczyc sie z podatku.
    Gdybys dostal PIT-40, to bys juz nie musial - ale to trzeba bylo zlozyc
    wczesniej pracodawcy - bodajze - PIT-12. A skoro nie zlozyles, to rozliczasz
    si esamodzielnie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-21 00:40:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szczepan wrote:
    > Dostalem w pracy PIT-11 i nnie wiem co mam z nim zrobic
    > czy pracodawca sam sie juz za mnie rozliczyl z podatku?
    > jesli nie mam rzadnych odliczen to chyba nie musze wypelniac PIT-36/37
    >
    > dzieki za odpowiedzi

    dalej www.pity.pl
    wybierasz pit-37, a dalej to już z górki.
    Wydruk może być czarnobiały.