eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPILNE !!! :) Czy mogę w koszty ????PILNE !!! :) Czy mogę w koszty ????
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PILNE !!! :) Czy mogę w koszty ????
    Date: Mon, 27 Oct 2003 17:05:44 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 13
    Sender: h...@p...onet.pl@62.233.151.162
    Message-ID: <bnjfsu$28t$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.151.162
    X-Trace: news.onet.pl 1067270878 2333 62.233.151.162 (27 Oct 2003 16:07:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Oct 2003 16:07:58 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:96158
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy mogę wpisywać w koszty część opłaty najmu (jedno pomieszczenie w
    mieszkaniu wydzielone na biuro), koszt energii (sublicznik dla 1
    wydzielonego pomieszczenia), telefon (tylko rozmowy firmowe - biling) oraz
    internet. Mieszkanie wynajmuje od niedawna na siebie (osoba prywatna),
    właściciel nie może wynajmować firmom tylko na cele mieszkaniowe (skorzystał
    z jakiejś ulgi na budowę na cele mieszkaniowe) oraz moja działalność
    zarejestrowana jest na inny adres (mój poprzedni zamieszkania). Jak to
    wszystko zrobić aby było najlepiej ? :) Jeżeli mogę to jakie brać faktury ?
    na jaki adres działalności czy obecnego wynajmu ?

    Dziękuję za pomoc i sugestię.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1