  • Data: 2006-07-06 06:36:49
    Temat: PCC-1 a podpisy stron
    Od: "Alter Ego" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem samochód od osoby prywatnej, jako że nieczęsto to robię to nie
    wiedziałem, że do zapłacenia haraczu potrzebny jest jakiś specjalny druk.

    Zapłacę w ostatnim możliwym terminie (tak jak oni mi oddają nadpłatę) i wyślę
    ten druk pocztą - do tego momentu chyba wszystko jest OK.

    Problem w tym, ze poprzedni właściciel auta przebywa w tej chwili zagranicą i
    raczej nie da rady się w ciągu kilku dni podpisać.

    Mam zatem dwa pytania: czy na złożenie PPC-1 też jest 14 dni od transakcji czy
    moge to wysłac później a zapłacić wczesniej?
    Jeśli muszę to wysłać na dniach, to co się stanie, jeśli nie będzie na tym
    podpisu sprzedającego? Czy US zaakceptuje zapłacenie podatku, a sprzedającego
    wezwie do uzupełnienia druku czy za to są może jakieś kary (jakie zresztą
    kary, skoro podatek będzie zapłacony?)