  • 1. Data: 2003-09-09 17:12:02
    Temat: Opłata retrukturyzacyjna a KUP?
    Od: "Megan" <s...@p...onet.pl>

    Złożyliśmy wniosek o restrukturyzację zobowiązań podatkowych w XII/2002r. -
    kwotę zobowiązania zaksięgowałam jako przychody zwolnione z opodatkowania. w
    tym roku w styczniu zapłaciłam opłatę restrukturyzacyjną. Dwa pytania:
    1. Czy jeżeli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie wówczas przychody z
    tyt.umorzenia zobowiązań stają się przychodem do opodatkowania?
    2. Czy opłata restrukturyzacyjna, którą ponieśliśmy stanowi koszt uzyskania
    przychodu - skoro restrukturyzowane zobowiązanie podatkowe ujęłam jako
    przychód nieopodatkowany?
    Bardzo proszę o pomoc.
    PS. Chciałam podziękować Maddy za odpowiedź w sprawie "kosztów a wpisu do
    KRS przy sp. z o.o."-sorki ze tak późno :-)
    pzdr
    Małgosia B.