eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdszkodowanie a kosztyOdszkodowanie a koszty
  • Data: 2006-10-27 12:20:28
    Temat: Odszkodowanie a koszty
    Od: Sebek <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam takowy problem:
    1. Rozwaliłem samochód (firmowy w leasingu)
    2. Warsztat samochód naprawił i otrzymał odszkodowanie od
    ubezpieczyciela w kwocie netto
    3. Warsztat wystawił mi fakturę i kazał zapłacić VAT - zapłaciłem.

    I teraz mam fakturę, którą jak mniemam, mogę spokojnie wrzucić w koszty
    - zresztą muszę, by zapłacony VAT sobie odliczyć. Więc wrzucam.
    Podskórnie czuję, że tak dobrze to nie ma, bo te koszty tak naprawdę nie
    są moje tylko ubezpieczyciela, więc na pewno to nie jest wszystko co
    powinienem zrobić... pytanie tylko co jeszcze?
    Czy mam sobie wpisać kwotę netto faktury w przychody, żeby się koszt
    zrównoważył? Jeśli tak to na jakiej podstawie? Nie mam żadnego dokumentu
    na taki przychód.
    Czy też całą operację w takim wypadku inaczej się wykonuje?

    Pozdrawiam
    Sebek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1