  • Data: 2005-09-21 21:09:17
    Temat: Odp: podatek za wycinanie drzew??
    Od: "Maestro" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    [...]
    > Tłumaczę na polski:
    > "obowiązujące w Polsce przepisy pod pozorem dbania o zieleń służą
    > do pilnowania aby żaden idiota nigdzie i nigdy nie posadził drzewa,
    > bo jak się taki trafi to mu się taką karę łupnie jak będzie chciał
    > przywrócić stan poprzedni że cała gmina zapamięta aż do prawnuków
    > że DRZEW NIEOWOCOWYCH W POLSCE SADZIĆ NIE WOLNO".
    [...]

    Gdyby nie te durne przepisy - to było by u nas wiele więcej pięknych dębów
    jesionów brzóz lip i innych. A tak nikt o zdrowych zmysłach tego nie
    posadzi.
    Ja tak nieopatrznie parę lat temu nasadziłem w ogrodzie paręnaście drzew
    - rosły pięknie, ale sąsiedzi mnie uświadomili i ciachnąłem je zanim
    podpadły
    pod paragraf. Żal mi ich było owszem.

    --
    Wiesiek