  • Data: 2005-09-26 21:56:11
    Temat: Re: podatek za wycinanie drzew??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > A, w ustawie jest wyraźnie o usuwaniu drzew owocowych bez zezwolenia
    > - poczytaj :)
    > I te "szybko rosnące krzewy opałowe" IMO też da się załatwić - trzeba
    > założyć "plantację" :) (punkt pod drzewami owocowymi) albo
    > wycinać je nim mają 5 lat (jeszcze niżej) :)
    > O - jest, art. 86, "nie pobiera się opłat za usunięcie..." i cała
    > lista (w tym obumarłe).

    Kewl. Czyli wystarczy doprowadzić do obumarcia drzewa, przyciągnąć
    decydenta od zezwoleń, żeby sobie obejrzał, uzyskać papier 'zwolniony' i
    najwyżej zabulić za jakiś znaczek skarbowy.

    Albo rżnąć bez pytania drzewa do 5 lat (BTW: co szybko rośnie i dobrze
    się pali? ;) ) lub sadzić tylko jakieś łatwopalne owocowe.

    > Czytanie przepisów nie należy zaczynać od rozporządzeń !
    > Trzeba zaczynać od Konstytucji, umów międzynarodowych (tak, ja
    > wiem już co myślisz :) ale TAK JEST) i ustaw... :]

    Tia, tylko wtedy pewnie bardziej by mi się opłacało zabulić (podatek
    albo specjaliście od unikania podatków... znaczy się zmyślnemu
    księgowemu), bo to deczko czasochłonne bywa...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)