eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdliczenie zakupu wykladziny dywanowej + remont domofonu › Odliczenie zakupu wykladziny dywanowej + remont domofonu
    From: "G.B." <g...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Odliczenie zakupu wykladziny dywanowej + remont domofonu
    Date: Mon, 4 Mar 2002 20:47:08 +0100

    Wiem ze mozna odliczyc zakup wykladziny dywanowej pod warunkiem ze
    jest ona trwale zwiazana z podlozem. Chodzi wlasnie o to okreslenie "trwale"
    Czy musze w US jakos udowodnic ze zostala ona trwale umocowana np. rachunki
    za klej (niestety takich nie posiadam), czy tez wystarczy przy ewentualnym
    wezwaniu do US powiedziec milej pani ze przykleilem wykladzine i ona mi
    uwierzy na slowo :-) Jak to jest w rzeczywistosci tzn. w US.
    Jeszcze jedno pytanie. Czy moge odliczyc remont domofonu (w
    wiezowcu), jezeli jedynym dowodem na to ze ponioslem koszty zwiazane z
    remontem domofonu jest zawiadomienie przyslane przez spoldzielnie
    mieszkaniowa powiadamiajace iz przez okres 3 miesiecy obciazaja mnie
    dodatkowa kwota ktora jest wlaczona w wymiar czynszu. Karteczka ta zostala
    podbita imienna pieczatka przez inspektora d/s rozliczen lokali (nie jest to
    rachunek, tylko zawiadomienie o obciazeniu konkretna kwota).

    Za wszelka pomoc serdeczne dzieki

    Grzegorz

    g...@w...pl