  • 1. Data: 2002-03-04 19:47:08
    Temat: Odliczenie zakupu wykladziny dywanowej + remont domofonu
    Od: "G.B." <g...@p...wp.pl>

    Wiem ze mozna odliczyc zakup wykladziny dywanowej pod warunkiem ze
    jest ona trwale zwiazana z podlozem. Chodzi wlasnie o to okreslenie "trwale"
    Czy musze w US jakos udowodnic ze zostala ona trwale umocowana np. rachunki
    za klej (niestety takich nie posiadam), czy tez wystarczy przy ewentualnym
    wezwaniu do US powiedziec milej pani ze przykleilem wykladzine i ona mi
    uwierzy na slowo :-) Jak to jest w rzeczywistosci tzn. w US.
    Jeszcze jedno pytanie. Czy moge odliczyc remont domofonu (w
    wiezowcu), jezeli jedynym dowodem na to ze ponioslem koszty zwiazane z
    remontem domofonu jest zawiadomienie przyslane przez spoldzielnie
    mieszkaniowa powiadamiajace iz przez okres 3 miesiecy obciazaja mnie
    dodatkowa kwota ktora jest wlaczona w wymiar czynszu. Karteczka ta zostala
    podbita imienna pieczatka przez inspektora d/s rozliczen lokali (nie jest to
    rachunek, tylko zawiadomienie o obciazeniu konkretna kwota).

    Za wszelka pomoc serdeczne dzieki

    Grzegorz

    g...@w...pl

  • 2. Data: 2002-03-05 07:39:36
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    G.B. napisał(a) w wiadomości:
    <1...@a...starogard.dialup.inetia.pl

    [ciach]

> [...]
    >podbita imienna pieczatka przez inspektora d/s rozliczen lokali (nie jest
    >rachunek, tylko zawiadomienie o obciazeniu konkretna kwota).

    IMHO nie ponieważ ulga remontowa musi być udokumentowana fakturami VAT. W
    spółdzielni możesz odliczyć tylko wpłaty na fundusz remontowy (a o ile wiem,
    to naprawa domofonu nie mieści się w gestii funduszu remontowego).

    Magdip