  • 1. Data: 2002-03-04 18:43:38
    Temat: CHYBA JESTEM PECHOWCEM ?!
    Od: "Del" <d...@r...net.pl>

    Wczesniej pisalem jak odzyskac VAT teraz ma inny problem :
    Firma "krzak" wyludzila komputery z mojej firmy.
    Bylo tak:- Gosc kupuje dwa kompy i placi gotowka. Potem chce przelew-
    ja chce potwierdzenie (oryginal)- gosc mi go daje - ja daje towar -
    - przelew okazuje sie lewy - TOWAR STRACONY.
    Jestem wk.... bo nie dosc ze tracilem towar to prawdopodobnie VAT ze
    sprzedazy tez musze zaplacic.
    I TU MIJE PYTANIE : Czy w tej sytuacji VAT musze zaplacic skoro towar
    faktycznie zostal wyludzony, nie zaplocono za niego lecz ZLODZIEJ podpisal
    fakture - wymyslonym nazwiskiem !!!!

    Prosze o pomoc !!!

    Tomek.
    Ps. Czasami bywam na grupie i wiem, ze ORKA moze cos pomoze.Bede Wdzieczny.

  • 2. Data: 2002-03-05 17:19:53
    Temat: Re: CHYBA JESTEM PECHOWCEM ?!
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 4 Mar 2002 19:43:38 +0100, w
    <a60f8d$ha1$1@news.tpi.pl>, "Del" <d...@r...net.pl> napisał(-a):

    > Bylo tak:- Gosc kupuje dwa kompy i placi gotowka. Potem chce przelew-
    > ja chce potwierdzenie (oryginal)- gosc mi go daje - ja daje towar -
    > - przelew okazuje sie lewy - TOWAR STRACONY.

    Wydałeś towar nie sprawdzając, czy pieniądze są na koncie??