  • Data: 2007-03-07 12:34:57
    Temat: Odliczenie od podatku składki na ubezp. zdr.
    Od: Sebek <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie, czy jeżeli w 2006 miałem 3 tytuły do opłacania składki na
    ubezp. zdrowotne i w sumie zapłaciłem tych składek ok. 5000, to całą tę
    kwotę mogę odliczyć od podatku czy jest jakiś limit?
    Wiem, że nie mogę odliczyć więcej niż 7,75% podstawy wymiaru ale to i
    tak mi niewiele wyjaśnia - rok wcześniej był limit ok. 1800 zł teraz nie
    widzę tego i wygląda że mogę odlicząć zdrowotne z 3 tytułów skoro za
    tyle płacę, ale... sam już nie wiem...

    Pozdrawiam
    Sebek