  • Data: 2005-07-05 08:12:28
    Temat: Odliczenie VAT
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    jestem w momencie zakładania firmy i akurat kupuję samochód. Przysługuje
    mi odliczenie pełnego VAT. Pytanie jest takie - w tym momencie nie mam
    jeszcze żadnego zysku (nic nie sprzedałem, nic nie zarobiłem) i nie wiem
    kiedy coś zarobię.

    Pytanie jest takie - przez jak długi okres po zakupie samochodu będę
    mógł odliczać VAT - np. zyski pojawią się dopiero po 6 miesiącach i
    wtedy muszę zapłacić VAT. Czy będę mógł wówczas go odliczyć na poczet
    samochodu?

    Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi,
    Michał