  • Data: 2007-05-01 07:52:49
    Temat: Obciążenia podatkowe DG za komuny......
    Od: DaNsOuNd <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Z okazji Święta Pracy takowa refleksja mnie naszła. Jestem obywatelem
    który w dniu upadku komuny miał dwadzieścia lat i nie prowadziłem w
    tamtych czasach DG. Ale zapewne są na grupie osoby które zahaczyły swoją
    aktywnością przedsiębiorczą o tamte realia i chciałbym się teraz zapytać
    jak wtedy wyglądało prowadzenie DG a w szczególności jak wyglądały w
    tamtych czasach obciążenia podatkowe (ZUS także) osób prowadzących DG w
    porównaniu do realiów dzisiejszych. Innymi słowy który ustrój bardziej
    _kroił_ podatników prowadzących własną działalność?

    Postroofki

    --
    nick......: DaNsOuNd
    name......: Daniel Rykowski