  • Data: 2005-01-02 12:40:09
    Temat: Nowa ustawa dotyczaca podatku Vat
    Od: Piotrek P <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich grupowiczów!
    zastanawiam sie nad otwarciem działalnosci gospodarczej i jestem na
    etapie zbierania wszelkich potrzebnych informacji , po rozmowie z
    kompetentnymi osobami dowiedziałem sie pewnej ciekawoski która
    chciałbym zweryfikować. Było by to tak piekne ,że az wydaje sie
    nieprawdziwe . Dowiedziałem się mianowicie iz w sejmie ''leży'' i
    czeka na podpisanie nowa ustawa dotyczaca podatku vat , w której jest
    propozycja , aby nowo powstałe firmy przez okres 2 lat były zwolnione
    z naszego ''ukochanego '' vatu . Szukałem w inetrenecie informacji
    potwierdzajacych istnienie projektu wymienionej ustawy niestety nic
    nie znalazłem. Czy ktos moze słyszał o projekcie tej ustawy ? Czy
    istnieje on naprawde , czy ktos mi narobil złudnych nadzieji ?A jesli
    naprawde ten projekt istnieje jaka według was jest szansa na jego
    wejscie w zycie .Pozdrawiam wszytskich Piotrek P.