  • Data: 2004-02-03 15:47:22
    Temat: Nota korygująca - zmiana nabywcy towaru
    Od: nbaktus <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie czy mogę zminic nabywce towaru notą korygującą.
    Zmiane podlega Imię odbiorcy. Nazwisko jest to samo. Sprzedawca pomylił
    sie i wpisał brata imię a nie moje :(
    I teraz nie moge odpisac sobie komputera od podatku bo nie zgadzają sie
    dane a sprzedawca nie wie czy notą korygujaca mozna zmienić odbiorce i
    czy notę korygującą może wystawić osoba fizyczna czy tylko firma?