  • 1. Data: 2004-02-03 15:47:22
    Temat: Nota korygująca - zmiana nabywcy towaru
    Od: nbaktus <w...@o...pl>

    Mam pytanie czy mogę zminic nabywce towaru notą korygującą.
    Zmiane podlega Imię odbiorcy. Nazwisko jest to samo. Sprzedawca pomylił
    sie i wpisał brata imię a nie moje :(
    I teraz nie moge odpisac sobie komputera od podatku bo nie zgadzają sie
    dane a sprzedawca nie wie czy notą korygujaca mozna zmienić odbiorce i
    czy notę korygującą może wystawić osoba fizyczna czy tylko firma?

  • 2. Data: 2004-02-04 15:31:56
    Temat: Re: Nota korygująca - zmiana nabywcy towaru
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nbaktus" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dane a sprzedawca nie wie czy notą korygujaca mozna zmienić odbiorce i
    > czy notę korygującą może wystawić osoba fizyczna czy tylko firma?

    Witam,
    Mozesz napisac note, wysylasz wraz z kopia do sprzedawcy on podpisuje
    (jesli sie zgadza z jej trescia) i odsyla ci.
    BTW nie zapominaj ze gogle sa tez twoim przyjacielem.....

    ADI