eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNiezapłacone mandaty , blokada banku na rachunku , komornik... › Niezapłacone mandaty , blokada banku na rachunku , komornik...
    From: "R2" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Niezapłacone mandaty , blokada banku na rachunku , komornik...
    Date: Wed, 2 Nov 2011 07:19:44 +0100

    Witam

    Mam nadzieję, że pytanie kieruje na dobrej grupie.
    Chodzi o to, że miałem kilka niezapłaconych mandatów, przyszło pismo z
    urzędu skarbowego z informacją o zajęciu kwoty niezapłaconych mandatów z
    konta bankowego, na drugi dzień suma ta została pociągnięta z konta.
    Po mniej więcej 2 tygodniach , do domu przylazł komornik a ponieważ nie
    mieszkam w miejscu zameldowania nie było mnie tam , zadzwoniłem do komornika
    i powiedziałem, że suma została juz zajęta na koncie bankowym po czym on
    mnie poinformował iż wg polskiego prawa bank nie ma mozliwości ściągnięcia
    pieniędzy z konta jeżeli miesięczne wpływy na konto nie przekraczają 1000
    euro a że jedynie kwota ta została zablokowana przez bank.
    Powiedział, że w momencie kiedy on dostanie te pieniądze bank odblokuje mi
    zajęte pieniądze...
    Moje pytanie brzmi czy ten człowiek ma rację czy jest to jakiś oszut? i czy
    można wpłacić te pieniądze bezpośrednio gdzies na jakieś konto bankowe
    urzędu skarbowego czy koniecznie trzeba jemu to wpłacić(on tak twierdzi)

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    PozdrawiamR2