  • Data: 2005-04-10 17:26:56
    Temat: Nie zapłacił rachunku - co robic?
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    mam sklep internetowy.
    W marcu facet złożył zamówienie, większe
    wiec z terminem płatności do 2 kwietnia.
    W marcu otrzymał rachunek.
    Termin minął a facet zniknął.
    Nie odpowiada na telefony i na maile.
    Towar miał być dostarczony po zapłacie więc
    go jeszcze nie odebrał, ale
    musiałem już ponieść koszty związane z zamówieniem.

    Teraz pytanie - co mam zrobic?
    Zawiadomić Policje, firmę windykacyjną?
    Mam jego adres, ale chyba nie ma sensu tam jechac
    (ponad 500 km) bo moze sie okazać, że mnie poszczuje psem...

    moze cos doradzicie?

    pozdrawiam
    Mariusz

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^ www.klapuch.komrel.net
    : '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
    mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."