  • Data: 2002-10-12 12:35:42
    Temat: Nie trzeba placic zdrowotnego?
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Jestem jednosobowa firma. Mam pytanie: Czy to prawda, ze mozna, jakkolwiek na
    wlasna odpowiedzialnosc, nie placic sobie ubezpieczenia zdrowotnego z ZUSU?
    Nie chorobowego - to wiem. Ale zdrowotnego! Tego wplacanego na konto z koncowka
    52! Czyli okolo 100 PLN miesiecznie.
    Oczywiscie to jest duze ryzyko, w razie, odpukac wypadku, zapalenia wyrostka
    robaczkowego itd - nie jestem ubezpieczony i musze placic jak za woly za wizyte
    w szpitalu!
    Ale czy to prawda, ze jezeli ktos godzi sie na takie ryzyko, to moze nie placic
    ubezpieczenia zdrowotnego i ze strony ZUS-u nie spotka go zaden monit /
    ponaglenie / kara itp. Moje ryzyko, moja sprawa. Czy to prawda?
    Prosze o odpowiedz.

    Pozdrawiam Burt 30