  • Data: 2002-05-31 09:12:47
    Temat: Nie odebrana faktura
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Wystawiłem fakturę, sprzedaż przeszła przez kasę fiskalną. Ale klient nie
    odebrał faktury. Napisać na kopii i oryginale "Anulowano" i wpiąc do
    dokumentów?
    2.Zapłacić chciał złodziej kradzioną kartą. Ze się zorientowałem to chama
    wysłałem do wszystkich diabłów. Jakby jednak zapłacił i POLCARD transakcji
    nie uznał to moja strata. Wpisać wtedy kwotę w pozostałe wydatki? Sprzedaż
    była, tylko zapłaty nie było. Unieważnić sprzedaży chyba nie mogę?

    dzieki jak zwykle
    WS

    --
    My ICQ # 131633151