  • Data: 2007-08-26 21:36:08
    Temat: Nazwa towaru na FV
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam kilka prostych (chyba :P) pytań.

    Wykonałem usługę dla Klienta, którą to powiedzmy chciałbym rozliczyć
    jako "działalność edycyjna w zakresie oprogramowania".
    Co prawda faktura została już wystawiona i nawet przyjęta przez
    księgowego Zleceniodawcy no ale cały czas męczy mnie ta kwestia więc
    postanowiłem zapytać.

    1. Czy w kolumnie "nazwa towaru" faktury mogę użyć takiego zwrotu:
    "Współpraca przy tworzeniu systemu xxx" ?

    1.2. Jeśli nie to co powinno się tam wpisać ?

    2. Jak policzyć to co zrobiłem? co wpisać w kolumnie "ilość", czy mogę
    w ogóle pominąć tę kolumnę ?

    3. Czy i w jakich sytuacjach mogę wystawić fakturę na powyższą usługę
    nie mając podpisanej z Klientem umowy ?

    Z góry dziękuję za pomoc

    --
    pozdrawiam