  • Data: 2015-04-11 10:55:22
    Temat: Moment wystawienia rachunku
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Do tej pory robiłem tak, że rachunek "np" dla Google (za reklamy Google AdSense,
    czyli sprzedaż usług elektronicznych poza granice kraju) wystawiałem w momencie gdy
    przyszedł mi od nich przelew na mój firmowy rachunek bankowy. Zwykle było to 23-24
    następnego miesiąca za przychody zarobione w całym poprzednim miesiącu. Np. 23 marca,
    za przychody z lutego. Tymczasem tutaj czytam:

    "Fakturę wystawia się nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w
    którym wydano towar lub wykonano usługę."

    http://www.vat-7.pl/termin-wystawiania-faktur-od-201
    4/

    Czyli zakładając, że miesiącem w którym wykonałem usługę był cały luty, rachunek "np"
    dla Google powinienem wystawiać najpóźniej do 15 marca, a nie 23 marca (tak jak to
    robiłem analogicznie w poprzednich miesiącach)?