  • Data: 2015-04-14 10:32:47
    Temat: Re: Moment wystawienia rachunku
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Jest tylko tutaj jeden mały szczegół. Przychody z Google AdSense dostępne w raporcie
    Google są szacowane i kwota, która Google przeleje na moje konto będzie trochę różnić
    się od tych szacowanych przychodów:

    "Otóż jaka będzie ostateczna kwota, którą zarobiliśmy od Google dowiadujemy się
    dopiero z przelewu. Raport dotyczący zarobków, który możemy samodzielnie wygenerować
    ma zawsze charakter szacunkowy, a np. zarobki z YouTube uwzględnia dopiero po 15.
    dniu miesiąca."

    http://www.prowadzefirme.pl/jak-rozliczyc-przychody-
    z-adsense/

    Jak więc rozliczyć tą różnicę? Jeżeli przelew wyjdzie mniejszy niż szacowana kwota od
    której zapłaciłem podatek, to mogę tą różnicę jakoś wpisać w koszty, a jeżeli większy
    to powinienem to uznać za przychód? A może po prostu to pominąć, skoro różnice wyjdą
    niewielkie?