  • 1. Data: 2006-01-19 12:51:55
    Temat: Materialy podstawowe i pomocnicze KPIR
    Od: "ati" <g...@o...pl>

    Witajcie

    Mam ksiazeczke o KPIR i takie pytanie.W ksiazce jest wpis
    "..otrzymanie materialow podstawowyh i pomocniczych oraz towarow handlowych
    powinno zostac potwierdzone na dowodzie zakupu data i podpisem osoby,ktora
    je przyjela"

    czyli na jakich fakturach mam takich wpisow dokonywac,na wszystkich czy
    wybranych,bo powiem szczerze ze nie rozumiem slow"podstawowe i pomocnicze"

    Ati